lørdag 3. november 2012

KOS - NIBUTFORDRING




KOS må vel være helt riktig tema nå i november, og det er nettopp kos som er
mnd. NIB-utfordring. 




Hver årstid har sin kos, og nå er det inneliv som gjelder. Krype opp i godstolen, deilig te 
i koppen, mmm - mandariner og så et interiørblad med julestoff:)




Skåla er gammel og har tilhørt Bjørns familie, bladet er KK jul der dere bl.a. kan lese
om Cathrine med bloggen Gøy på Tangen. Duken har mormor laget.




Og så er vi så heldige å ha peis LYKKE. Her kan jeg virkelig trives og nyte livet;)

Dette er altså mitt bidrag til novemberutfordringen hos NIB, flere koselige bilder
ser dere HER

22 kommentarer:

  1. Koselige bilder:) Og det er noe som gjør at jeg også kan like høsten litt - innekosen. At mandarinene har kommet er jeg bare så glad for, det blir spist mye av de hos oss i denne tide. Artikkelen om Cathrine var så fin, har KK-jul liggende fremme jeg og;)

    Herlig bidrag, lykke til.
    Varm klem:)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder,
    flott bidrag.
    Ser helt herlig ut med litt høstkos
    i den lekre stolen med peisvarmen, teen og klementiner.
    Lekker pute.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Så koslige bilder, så bare så kos ut med den peisen ☺ Lykke til ☺ Riktig fin helg til deg ☺ Beate

    SvarSlett
  4. Deilig med høstkos! Ser ut som du har en fin plass der du kan nyte fullt ut.
    Klem

    SvarSlett
  5. Veldig triveleg heim du har:) Når årstida tilseier masse inneliv, så er det koseleg å gjere litt meir ut av detaljane i interiøret:)
    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  6. Så herlig med peiskos og noko varmt å drikke ,et blad og fred og ro:)har ikkje lest i noken av julebladene mine enda,men skal snart når eg har fått litt julelyst,hihi er ikkje heilt i julemodus enda:))
    Fine lørdagskveld til deg!
    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  7. Kjempe koselig. Her kunne jeg ha kost meg også!

    Ønsker deg en fortsatt fin helg! Du er hjertelig velkommen til delta på min fotoutfordring i helgen!

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig bidrag :) Jeg elsker peiskos og savner peis her vi bor.
    KK jul dukker nok snart opp her også - jeg begynner å glede meg skikkelig til jul nå.

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

    Gina

    SvarSlett
  9. Det så fantastisk herlig ut å kunne sette seg i godstolen ved peisen. Her var virkelig alt på plass som skal til for å kose seg; te og mandariner, et blad å kikke i, litt natur og personlige ting med historie. Fiine bilder.

    SvarSlett
  10. Jeg fikk med en gang lyst på en kopp te!!! Fine stemningsbilder!!!

    SvarSlett
  11. Dette så absolutt veldig KOS ut også :))

    Lykke til i utfordringen!
    Koselig blogg du har!
    God søndag til deg :)

    SvarSlett
  12. Så fine bilder og fint bidrag!! Superdupert!

    SvarSlett
  13. Hei, så stemningsfulle bilder, merker jeg begynner å glede meg til jul:):)

    Kine:)

    SvarSlett
  14. Herlig vinterstemning!
    Nå fikk jeg lyst på en mandarin :)

    Lykke til og god søndagskveld!
    Signe

    SvarSlett
  15. Å, så mange flotte bilder - med så herlig stemning! Ja det er definitivt tid for kos - og jeg gjør som deg, krøller meg opp i godstolen, fyrer i peis og koser meg med blader og varm drikke :) det er kos, det :)
    Lykke til med utfordringen - og må du ha en finfin ny uke :) klem klem

    SvarSlett
  16. Så flotte bilder. Herlig peis du har.
    Lykke til! klem Hege x

    SvarSlett
  17. Fine bilder! Ja, tiden for innekosen har også sin sjarm.

    SvarSlett
  18. Det er deilig med innekos, og ekstra stas blir det helt klart med fyr i peisen! :)
    Fortsatt fin uke til deg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  19. jeg hadde glemt å kommentere her! begynner seriøst å bli litt surrete..hihi
    Men som jeg skulle skrive sist jeg "var på besøk her" : Utrolig koselige bilder, vakker peis! og deilig varmt og lunt, rett og slett koselig:)
    Håper alt er bra med deg og dine<3
    Her skjer det så mye om dagen så merker at jeg sliter litt med å holde fokus, hodet er litt overalt liksom:) sikkert sånn det skal være..hihi
    Ha en herlig torsdag!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  20. Hei søte deg,
    utrolig koselig bidrag! Kan formelig føle koseatmosfæren.

    Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
    klem Maia

    SvarSlett
  21. Åh herlige bilder - oser kos lang vei. Godt vi har evnen til å bruke årstiden til slike ting :-) Mennesker i andre land skjønner jo ikke hva vi driver med i mørket og kulda. Vi tenner lys og peis og drikker te under pledd vel ;)) ! Elsker denne tiden!!
    Ha en fantastisk søndagskveld og ny uke, kjære deg.
    Klem fra hovedstaden!

    SvarSlett
  22. Håpar det vert enda litt koselegare når du får eit sjal rundt halsen... send ein mail til: detblaahuset@hotmail.no

    Sonja

    SvarSlett